poniedziałek, 25 czerwca 2012

Jak często myć włosy ?


Hmm, odpowiedz jak najprostsza wtedy gdy włosy tego potrzebują.
Ale ja postanowiłam zgłębić temat częstości mycia włosów.
I zrobiłam kilka ankiet i zaraz zobaczycie jej wyniki.

Pierwszą ankietę przeprowadziłam w mojej okolicy. I zapytałam 20 osób.
Co ile myjesz włosy ?:
Codziennie-7 (35%)
Co 2 dzień-11 (55%)
Co 3 dzień-2 (10%)
Co 4 dzień-(0%)

Drugą ankietę przeprowadziłam na mieście ;p I zapytałam też 20 osób.
Co ile myjesz włosy ?:
Codziennie-6 (30%)
Co 2 dzień-10 (50%)
Co 3 dzień-4 (20%)
Co 4 dzień- (0%)

Natomiast trzecią ankietę przeprowadziłam na rynku. I zapytałam również 20 osób.
Co ile myjesz włosy ?:
Codziennie-9 (45%)
Co 2 dzień-9 (45%)
Co 3 dzień-2 (10%)
Co 4 dzień-(0)

A więc średnio wychodzi że  22 z wszystkich badanych czyli z 60 myje włosy co dziennie.
A 30 z was z 60 czyli połowa badanych myje włosy co drugi dzień.
Natomiast co trzeci dzień myje tylko 8 osób z 60.
Wychodzi że najwięcej dziewczyn myje włosy co drugi dzień.
Sama wam się przyznam że ja także myję włosy co drugi dzień.

A wy co ile myjecie włosy ?






2 komentarze: