wtorek, 19 czerwca 2012

Naturalny Blask


Dziś spotkałam się z koleżankami i pierwszy raz od bardzo dawna na to spotkanie rozpuściłam włosy.
Dziewczyny gdy je zobaczyły oniemiały ! I powiedziały mi o tak : ''Jejku jakie te twoje włosy mają blask !''
Ja oczywiście im nie uwierzyłam i zapytałam się czy mogły by mi zrobić zdjęcie moich włosów tyłem i 
zrobiły. Efekt ? Zanie mówiłam (!)
I przez pięć minut nikt nic nie mówił aż ja zaczęłam się drzeć ''Faktycznie one mają błysk!''
Ale wiem że mogłabym mieć jeszcze lepszy ten blask.
W każdym razie chcę abyście to wy określiły czy faktycznie posiadają blask. (przepraszam za powtarzanie słowa blask)
Oto i one :
(zdjęcie robione bez flesza przy naturalnym świetle słońca)

Jak dla mnie jest ok, aczkolwiek dążę do jeszcze większego efektu.

Hmm, co o nich myślicie ?


2 komentarze:

  1. Myślę, że masz potencjał do pisania bloga, ale zdecydowanie powinnaś sobie włączyć opcję podkreślania błędów i korzystać ze słownika synonimów ;)
    A włosy rzeczywiście ładnie błyszczą ;D

    OdpowiedzUsuń