czwartek, 23 sierpnia 2012

Laminowanie włosów żelatyną - Efekt

Moje włosy z natury są średnio porowate dość grube i rzadkie ;) Laminowałam
włosy już dwa tygodnie temu ale zrobiłam coś źle i nie wyszło teraz postanowiłam
zabieg powtórzyć i dokładnie dobrać składniki ale jak to zawsze ja znów dodałam 
coś od siebie. A mianowicie mój przepis wyglądał tak :
  • 2 łyżeczki żelatyny
  • 3 łyżeczki wody
  • 1 łyżeczka Isany z babassu
  • pół łyżeczki miodu
  • 4 krople gliceryny
Taką 'papkę' nałożyłam na włosy i trzymałam 30 min. wiem trochę krótko ale
nie chciało mi się dużej czekać.Tak wyglądała moja 'mikstura' :

 Zmyłam najpierw ciepłą wodą a ostatnie płukanie zrobiłam zimną
i tyle. Potem tylko odsączyłam włosy od wody zaczekałam aż podeschną i 
wysuszyłam je suszarką (nie mogłam się doczekać efektu więc jej użyłam )
No właśnie a efekt ? Był zniewalający! Włosy się pięknie błyszczały były
lejące się, sypkie naprawdę bardzo ładne pomimo że trzymałam tylko pół
godziny to i tak byłam zadowolona. A teraz czas na zdjęcia :
(szkoda że one w pełni nie oddają uroku laminowania..)
Tak jak mówiłam teraz mam lepszy aparat więc jakość troszkę lepsza ;)
Podsumowując jestem zadowolona i zapewne laminowanie od teraz będzie
mi regularnie towarzyszyło przy pielęgnacji włosów będę je powtarzać co
dwa tygodnie ponieważ efekt jego jest długo trwały.

A jak u was sprawdziło się Laminowanie ?
Jesteście również zadowolone a morzę wręcz przeciwnie ?

18 komentarzy:

  1. Wow! Super efekt :) Włoski wyglądają na bardzo zdrowe i gęste! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj zrobiłam swoje pierwsze laminowanie :) Efekty już opisałam, a na twoich włosach naprawdę je widać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po ścięciu mam średnią porowatość, a i tak boję się protein :D ładnie wyszło ;) czytałam, że znowu testujesz oleje, jak się spisują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę dużą zmianą jest coraz lepiej ;DD
      A konkretniej o olejach napiszę przy aktualizacji czyli nie długo ;)

      Usuń
  4. Pięknie wyglądają Twoje włosy. Za każdym razem jak jestem w sklepie to zapominam kupić żelatynę, muszę sobie to chyba na czole zapisać.

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z powyższymi wpisami, bardzo ładne włoski, wyglądają na zdrowe i gęste: ), ja jeszcze nie laminowałam i nie śpieszy mi się jakoś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Ładne włoski po laminowaniu ;) Wypróbuje Twój sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Laminowanie bije rekordy popularności a ja ciągle boję się przeproteinowania :c
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  8. ile masz lat? :) Bo wyglądasz dośc młodo :0 w tym wieku zostać włosomaniaczką to chyba błogosławienstwo :) oszczędzisz sobie wielu głupich eksperymentow ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jestem młoda ale nie chwalę się tym za bardzo ponieważ nie chcę aby moi czytelnicy przez mój wiek zmienili zastawienie do mnie i bloga :)

      Usuń
    2. Jak dla mnie to nie zmienia nastawienia. Mojego na pewno :) Chwali się to :)

      Usuń
  9. No właśnie będzie za kilkanaście minut :D Dziękuję ślicznie!! :*
    U mnie laminowanie nie zdało egzaminu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. MASZ KRZYWO ZCIETE WLOSY!! Lol widac ze sama podcinasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. nie wiem czy widzisz datę? Sierpień! A wtedy nie podcinałam włosów sama a tak ułożyły się tylko na zdjęciu Alu :)

      Pozdro. -.-"

      Usuń