sobota, 29 grudnia 2012

Jak działa na mnie skrzypokrzywa :)


Nie zaglądam tu za często bo mam popsuty laptop ale dziś wpadam do Was
z efektami na włosach jakie zawdzięczam piciu herbatki ze skrzypu i pokrzywy :)
po pierwsze:
  • baby hair - pojawiły się po dwóch tygodniach 
  • szybszy porost - o ok. 0,5 cm
  • grubsze włosy! - i BH i na długości :))
Z wypadaniem nie miałam problemu więc się nie wypowiem ale wiem że dziewczynom 
pomagało :) Piłam przez miesiąc zamierzam jeszcze przez dwa a potem przerwa.P  Powiem
jeszcze że w piciu byłam bardzo regularna i ani razu! nie zdarzyło mi się zapomnieć z czego 
jestem bardzo zadowolona.

A wy piłyście ? Jakie efekty?
Pozdrawiam
Claudia.

PS. od nowego roku zaatakuję Was postami obiecuję :)

3 komentarze:

  1. skrzypokrzywa jest dobra, piłam ją bardzo długo w kilku kuracjach. Ale faktem jest, że powoli się nudzi, a specyficznego smaku nie da się już więcej znieść:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja własnie piłam pokrzywę , skrzyp , ale nigdy ich nie łączyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś pokrzywę, dzisiaj skrzyp, nie wiem czy pomaga, na pewno nie szkodziła. Po skrzypie miałam zawsze mniejsze łaknienie na słodycze, więc warto.

    OdpowiedzUsuń