niedziela, 2 lutego 2014

Regularne olejowanie - co daje? efekty :)

Pamiętacie wpis u Natalii o regularnym olejowanie włosów? Jeśli nie to szybko to nadróbcie! :) <KLIK> Której z Was efekty tak nie zachwyciły że nie zaczęłyście olejować? Nie wierzę w takie przypadki :D Osobiście do grudnia robiłam to jakiś raz w tygodniu, od ponad miesiąca olejuję co mycie i efekty są szokujące! :) mogłyście je zobaczyć już wczoraj :)


Wg mnie różnica jest naprawdę duża i zaskakująca :) Nie spodziewałam się aż takiego efektu WOW :) szczególnie ją czuję, włosy są mięsiste, delikatne i ach :))) Co mycie czyli co ile? dwa dni, wychodziło trzy razy w tygodniu :) Jakich olejów używałam? Różnie, głównie Amli, lnianego, Alterry itd


Jakimi sposobami? szczególnie pod pasowało mi emuglowanie olejku maską, wtedy wystarczyło raz je umyć aby mieć pewność że nie będą tłuste :)
Nakładanie oleju na suche włosy jest raczej średnie w moim przypadku a efekty nie powalają tak jak przy poprzedniej metodzie czy nakładaniu go na włosy wilgotne.
Olejowe serum w sprayu, o którym pisała Anwen jest baardzo fajne ale jestem leniwa i nie chce mi się go robić, choćby raz na dwa tygodnie :P

Zamierzam kontynuować i pochwalić się Wam efektami za jakiś czas, mam nadzieje że będą jeszcze większe :D

Próbowałyście używać olejków co mycie? Czy stawiacie na rzadsze olejowanie? :)

15 komentarzy:

  1. Mi też olejowanie co mycie bardzo pomogło :) I robię to tak jak Ty, razem z maską.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś też olejowałam włosy co dwa dni, ale teraz rzadko mi się chce. oże do tego wrócę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście widać różnicę, bardzo ładnie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja olejuję co mycie-konkretnie przed nim, zazwyczaj na sucho i później na to maska lub odżywka.
    Faktycznie olejowanie Ci służy, widać ogromną zmianę na lepsze, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam posty z zestawieniem zdjęć przed i po, gdzie efekt jest widoczny gołym okiem:) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać efekty:) Ja też najmniej lubię olejowanie na sucho:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka dni temu zaczęłam olejować włosy co mycie, czyli też co dwa dni. Długo czekałam, żeby mieć na to czas i w końcu! W końcu zaczęłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też się do tego przekonałam i nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już od ponad roku olejuję przed każdym myciem, nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez tego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja olejowałam dawniej co mycie i efekty były nawet okej, ale niestety zwiększyło się przez to u mnie wypadanie włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  11. oleje to najlepsze co odkryłam :) piękna różnica, również nie olejuje na sucho :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość znanych produktów :) i niezawodnych!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja przewaznie uzywam vatiki i teraz sam olej kokosowy mam chce jeszcze lnianego spróbowac ;D i tam wiele innych ;d
    co mycie nie uzywalam, zwlaszcza ze ja myje codziennie to nie wiem czy to by sie do tego nadawalo

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie próbowałam olejków do mycia, ostatnio wpadłam w zakupoholizm i kupuje co chwile jakieś kosmetyki. Czuję, że wybiorę się po jakiś !

    OdpowiedzUsuń