wtorek, 25 marca 2014

Wracam do was, plus mała informacja :)))

Mała inspiracja włosowa :)))
Moja nieobecność była spowodowana natłokiem nauki, który zupełnie pochłaniał mój czas a gdy już troszkę go miałam to byłam tak zmęczona że wolałam iść spać.. do tego choroba mnie dopadła, na szczęście czuję się lepiej :))

Dziewczyny! zastanawiam się czy by nie założyć drugiego bloga? ale nie włosowego. chciałabym na nim umieszczać posty nie związane z włosami a głupio by mi było je publikować tutaj na blogu włosowym chyba że nie macie nic przeciwko. co Wy na to? :*

Pozdrawiam a następny wpis pojawi się w najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu :*

5 komentarzy:

  1. Przepiękne włosy. Będę czekała na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi blog to sporo roboty i czasu, ale jeśli je masz, to czemu nie :) Ja chętnie jednak poczytam o czymś innym niż o włosach, sama czasem u nie wplatam posty o innej tematyce, tak dla odskoczni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. może po prostu wyznacz jakieś dni w których będziesz wstawiała posty na tematy niewłosowe :))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam nic przeciwko niewłosowym postom na tym blogu:) Możesz po prostu wyznaczyć jakieś dni tygodnia dla innych tematów, a resztę poświęcać włosomaniactwu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie mam nic przeciwko temu, aby takie posty pojawiały się tutaj ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń