środa, 11 marca 2015

Kilka słów o włosach - paplanina :)

Oczywiście, zdaję sobie sprawę z tego, że już nikt tu raczej nie zagląda :D Ale nic nie poradzę, wszystko stanęło przeciwko mnie. Wszystko zaczęło się od laptopa, który siadł koło grudnia, następnie święta, ferie spędzone w górach z rodziną, egzaminy próbne itd itp :( nawet teraz gdy już usiadłam do pisania wpisu to sąsiadka przyszła o.O

Baaaaaaardzo Was przepraszam za brak obecności tutaj :( Dziś o wszystkim i o niczym, choć głównie o włosach :)

Moje odrosty widoczne na zdjęciu, zmieniły się w piękne ombre :) a próba wyrównania koloru KLIK, skończyła się tym że farba się wypłukała (może to i dobrze..)

musze zaiwestowac w dobry aparat :(

Miałam ostatnio chwilę słabości, chciałam rozjaśnić włosy :o na szczęście już mi przeszło, jasny blond po pierwsze nie bardzo mi pasuje, a mój kolor jest ok w lecie nabierze refleksów/pasemek :)

PIELĘGNACJA

Myję włosy 3 razy w tygodniu, niedzielę, wtorek i czwartek

W niedzielę i czwartek wygląda to tak:  olej-maska-mycie-odżywka-zabezpieczenie

A we wtorek:  mycie-odżywka-zabezpieczenie

Myślę, że moje włosy nie są już wysokoporowate (chyba że końcówki) a średnio i spokojnie mogłabym odpuścić intensywne odżywianie w czwartek i traktować je tak specjalnie jedynie w niedzielę, wprowadzę tę zmianę w kwietniu :)

Co u was słychać, jak się mają wasze włosy? :*

6 komentarzy:

  1. Ja zaglądam, a włosy piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy ;)
    Ja tam uważam, że nawet taki nasz naturalny mysi blond jest o wiele ciekawszy, właśnie poprzez letnie pasemka i refleksy, czy naturalne ombre, które zazwyczaj mamy zimą, gdy są ciemniejsze u nasady ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że jesteśmy w tym samym wieku. Współczuje Ci, bo też właśnie przechodze to całe zamieszanie. Chwilowo włosy zeszły na dalszy plan, a naturalne schnięcie i zupełnie suche włosy przed pójściem spać to rarytas. Ja na pewno bardzo chętnie Cię będę czytać choć jestem na Twoim blogu pierwszy raz. A na razie idę spać, zaobserwuje rano :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy! To ombre które powstało też wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pamiętam Twoje włosy z 2012 roku i jak patrzę na aktualne zdjęcia, to tylko co mogę powiedzieć to WOW ;)
    dbaj dalej o włosy :):) ja również dawno nie pisałam, nie wchodziłam na mojego bloga, że sama muszę coś wyskrobać :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń